Wilt u op een efficiënte manier de controle in handen houden over bestelgedrag van meerdere locaties?
Maak dan vrijblijvend gebruik van onze inkoopmanager functie.

Inkoopmanager functie     Inkoopmanager functie

Soli Clean zorgt voor een strakke administratie van uw onderneming. Door een overkoepelende functie heeft u op efficiënte wijze de bestellingen voor meerdere locaties in de hand. Met de inkoopmanager is uw voorraad altijd op orde en heeft u altijd de juiste schoonmaakartikelen in huis!

Maar hoe werkt de inkoopmanager functie nou precies?

Als u als ondernemer meerdere locaties voor uw bedrijf heeft, is het fijn om inzicht te hebben in de bestellingen van al deze locaties. U wilt ze graag afzonderlijk kunnen inzien, zonder het overzicht (en al te veel tijd) te verliezen.
Met behulp van de inkoopmanager functie van Soli Clean is dit mogelijk!
Niet alleen kunt u snel inzien wat de locaties bestellen, u kunt ook makkelijk de overhand hebben over deze bestellingen.

Vindt u het geen probleem dat de locaties regelmatig toiletpapier, microvezeldoeken en interieurreiniger bestellen,
maar wilt u niet dat zij ook zomaar een stofzuiger kunnen bestellen?

Dan kan Soli Clean bepaalde producten toevoegen aan een inkooplijst. Hierop staan artikelen die de locatie mag bestellen, indien zij dit nodig hebben. Deze lijst wordt speciaal voor elke locatie apart gemaakt. U kan hierin producten toevoegen of verwijderen.
Producten die niet op deze lijst staan, kunnen niet worden besteld door de locatie. Hiervan krijgen zij dan een melding in de winkelwagen. U als overkoepelende beheerder zal deze order eerst goed moeten keuren, alvorens deze wordt doorgezet. Hier krijgt u vanzelf een mail over, dus het is niet nodig om dit zelf steeds te controleren. Wel zo efficiënt!

Wilt u controle hebben over het maximale bedrag wat locaties in een keer mogen bestellen?

Ook dat is mogelijk met de inkoop manager functie. Samen met de inkooplijst en een maximaal orderbedrag, heeft u de controle helemaal zelf in handen.
De locatie kan deze gegevens zien en weet daardoor wat zij wel/niet kan bestellen. Wordt er niet aan de inkooplijst of het orderbedrag gehouden, dan verschijnt er een melding in de winkelwagen. Hierin staat dat de order niet kan worden besteld en waar dit aan ligt.
Zo weet iedereen waar ze aan toe zijn. Dit is snel, makkelijk en veilig!

Efficiënt en overkoepelend controle houden over bestellingen van meerdere locaties

Het kan zijn dat u het efficiënt vindt als er op de locatie iemand is die u kan ondersteunen met de inkoopmanager functie. Deze persoon kan worden gemachtigd om bestellingen goed te keuren, zodat u dat niet meer hoeft te doen. Deze persoon kan al uw taken overnemen voor de aangegeven locatie. U houdt uw overkoepelende functie, maar u wordt ontlast in uw taken.

Meer weten over de inkoopmanager functie?

Vraag vrijblijvend advies aan van onze adviseurs om te kijken of de inkoopmanager functie interessant is voor uw onderneming!

Kortom, wilt u op een efficiënte manier de controle in handen houden over bestelgedrag van meerdere locaties?
Maak dan vrijblijvend gebruik van onze inkoopmanager functie.